راهنمای خرید

0 تا 100 تفاوت شیر پاک کن و میسلار واتر

تفاوت شیر پاک کن و میسلار واتر

ارایش کردن برای دختران کار بسیار لذت بخشی است و به انها هیجان میدهد اما از مشکلاتی که معمولا با ان روبرو هستند پاک کردن ارایش در پایان روز می باشد زیرا بعضب از لوازم ارایشی به سختی پاک میشوند و نیازمند وقت زیادی می باشد، اگر شما نیز کارمند هستند  و بیرون از خانه کار میکنید حتما اب این مشکل در اخر شب و زمانی که به خانه برمیگردید و خسته هستید مواجه میشوید، اما پاک کردن پوست از ارایش و رسیدگی به ان بسیار مهم است و با انجام ندادن این کار صدمه بسیار زیادی را به پوست خود وارد خواهید کرد؛ برای پاک کردن ارایش از روی صورت قبل از اینکه با شوینده ان را بشویید نیاز است تا از محصولات مخصوص استفاده کنید؛ در این بین بسیاری بسیاری تفاوت دو محصول  شیر پاک کن و میسلار واتر را برای پاک کردن ارایش نمیدانند برای همین در ادامه این نوشته توضیحاتی را از تفاوت این دو محصول برای شما شرح خواهیم داد و نیز مزیت هرکدام را نیز عنوان خواهیم کرد؛ لازم به ذکر است که هر دو محصول را میتوانید با برند دلخواه خود و با کمترین هزینه و کیفیت بسیار بالا از سایت بانه کاسمتیک خریداری کنید.

شیر پاک کن چیست؟

این محصول از قدیمی ترین محصولا پوستی است که به دلیل قدرت بالای پاک کنندگی که دارد هنوز هم مورد استفاده بانوان زیادی قرار میگیرد؛ این محصول معمولا دارای قدرت التیام بخشی و مرطوب کنندگی بسیار زیادی است و به همین دلیل هم از ایجاد التهاب، قرمزی و خشکی پوست جلوگیری می‌کند و پوستتان را برای مراحل بعدی روتین زیبایی آماده می‌سازد و نیز برای پوست های حساس و خشک گزینه بسیار مناسبی به حساب می اید.

میسلار واتر چیست؟

این محصول نیز از تولیدات سال های اخیر است که با فرمولاسیون مخصوصی که دارد میتواند به راحتی انواع رایش چشم و صورت را پاک کند؛ ویژگی اصلی میسلار واترهای موجود در بازار بی ‌رنگ و بی ‌بو بودن آن ها است، همچنین از موادی مانند الکل، پارابن و مواد حساسیت ‌زا  که برای پوست ها مضر می باشند در ساختار این محصول استفاده نمی‌شود و فرمولاسیون ملایمی دارد و برای پوست های مختلف گزینه مناسبی است.

5 تفاوت اصلی  شیر پاک کن و میسلار واتر

  1. مهمترین و اصلی ترین تفاوت این دو محصول در قدرت پاک کنندگی انها است؛ میسلار واتر به تنهایی قادر به پاکسازی پوست از مواد چرب و چسبناک آرایشی نیست در صورتی که شیر پاک کن ها به راحتی میتوانند هرگونه مواد ارایشی را در زمان بسیار کم از روی پوست شما پاک کنند و هیچ مواد ارایشی و الودگی را نمیتوانید پیدا کنید که در برابر قدرت پاک کنندگی شیر پاک کن بتواند مقاومت کند.
  2. قدرت پاک کنندگی منافذ و عمقی میسلار واتر بسیار بیشتر از شیر پاک کن است به همین دلیل متخصصان پوست توصیه میکنند بعد از پاک کردن ارایشی خود با شیر پاک کن حتما از میسلار واتر نیز استفاده کنید تا منافد پوست شما به صورت کامل از هرگونه مواد ارایشی و الودگی هوا پاک شود.
  3. به دلیل قدرت بالا و احتمال ایجاد اسیب های پوستی نمیتوان از شیر پاک کن ها برای قسمت های حساس پوست مانند چشم و لب استفاده کرد در صورتی که فرمولاسیون ملایم میسلار واتر برای این نواحی مناسب است و اسیبی به انها وارد نخواهد کرد.
  4. برای استفاده از شیر پاک کن باید از پد پاک کننده یا پنبه استفاده شود تا تاثیر خود را بگذارند و ابرسانی و تمیزی عمقی پوست را ایجاد کنند در صورتی که برای استفاده از میسلار واتر تنها پد ارایشی لازم است.
  5. برای استفاده از شیر پاک کن به آب فراوانی احتیاج دارید و بعد از استفاده این محصول، حتما باید پوستتان را با آب بشویید و بقایای شیر پاک کن را از بین ببرید در غیر این صورت باعث ایجاد مشکل برای پوست شما خواهد شد و قرمزی و جوش های ریز بر روی پوست شما پدید خواهد امد؛ در صورتی که میسلار واتر بعد از استفاده نیازی به اب ندارد و جذب پوست میشود، به همین دلیل زمان هایی که در مسافرت هستید و اب کافی ندارید میسلار واتر گزینه بسیار مناسبی برای پاک کردن صورتتان می باشد.

بهترین لوازم ارایشی و بهداشتی و برند اصلی برای ارایشگاه ها را از کدام وارد کننده لوازم ارایشی در ایران خریداری کنیم؟

بانه کاسمتیک از سری فروشگاه های شهر بانه است که بهترین و جدیدترین محصولات ارایشی  و بهداشتی روز دنیا را از کشورهای خارجی وارد میکند؛ تمام محصولاتی که بانه کاسمتیک وارد میکند دارای  لیبل نشان دهنده اصالت و کیفیت بالای کالا می باشند و در صورت خرید و رضایت نداشتن از ان امکان بازگشت کالا وجود دارد؛ خرید های شما از این فروشگاه مرزی میتواند به صورت جزئی باشد و ان دسته ار افرادی که فروشگاه در شهر های بزرگ مانند تهران و مشهد و… دارند نیز میتوانند خرید های عمده خود را با امکان ارسال فوری از این فروشگاه انجام دهند و در مدت زمان کم با هزینه بسیار کم ان را درب مغازه خود تحویل گیرند؛ جهت سفارش و اطلاع از دیگر مدل ها و برند هایی که در این فروشگاه عرضه میشود به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *