راهنمای خرید

راهنمای انتخاب و خرید ست قیچی ارایشی

راهنمای انتخاب و خرید ست قیچی ارایشی

قیچی ارایشی یکی از اصلی ترین ابزار های ارایشگران است که به انها کمم میکند موهای شما را به بهترین شکل درست کنند تا بعد از بیرون رفتن از ارایشگاه حس بهتری داشته باشید، به همین دلیل راهنمای انتخاب و خرید ست قیچی ارایشی بسیار مهم است تا ارایشگران تازه کار بتوانند وسیله کار خود را به بهترین شکل انتخاب کنند؛ قیچی های ارایشگری معمولا طراحی ارگونومی دارند و باعث میشود از التهاب و درد مچ دست بعد از ساعات طولانی کار کردن جلوگیری کند، در بسته بندی ست قیچی ارایشی چندین نوع قیچی و نیز تیغ قرار دارد که به راحتی میتوانید موها را به هر شکلی که دوست دارید دراورید، در ادامه این نوشته توضیحاتی را درباره راهنمای انتخاب و خرید ست قیچی ارایشی به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید انتخابی مناسب را برای کار خود داشته باشید.

اندازه مناسب قیچی ارایشی

با وجود اینکه قیچی های گوناگونی با اندازه های مختلف در جعبه ست قیچی ارایشی شما وجود دارد اما معمولا از یک قیچی بیشتر استفاده میشود و مدل های مختلف مو را میتوان با ان درست کرد، قیچی های کوچک بین سایزهای 4.5 تا 5.5 اینچ بهتر و با دقت بیشتری موها را برش میدهند، در حالی که سایز های 6 اینچ به بالا برای حالت های تکنیکی تر مانند مدل قیچی روی شانه و برش های اساسی استفاده می شوند و میتوانید ابتدا با قیچی های بزرگ موهای بلند را کوتاه کنید و سپس با قیچی کوچکتر ریزه کاری ها را انجام دهید.

انواع مدل های قیچی ارایشی

  1. مدل Classic: شکل تیغه های بالا و پایین و جا انگشتی ها یکسان و هم تراز است و ممکن است باعث خستگی دست شما بعد از مدت طولانی کار کردن شود.
  2. مدل Offset : یک جا انگشتی آن زاویه دار است و جا انگشتی دیگر کوتاه تر و مخصوص انگشت شست می باشد که باعث میشود دست شما راحت تر قرار بگیرد و بتوانید بهتر قیچی را کنترل کنید.
  3. مدل Crane : تیغه بالایی قیچی به طور کامل مستقیم است و جا انگشتی پایینی مخصوص انگشت شست رو به پایین زاویه گرفته است و همین موضوع باعث میشود از درد گرفتن دست شما جلوگیری شود و نیز بهتر بتوانید مدل های مختلف مو را پیاده کنید.

برند ها و مدل های مختلف قیچی ارایشگری موجود در بازار

انواع مختلفی از قیچی با برند های مختلف در بازار وجود دارد که با بهتریت کیفیت تولید شده اند و شما میتوانید انها را با قیمت مناسب از سایت بانه کاستمیک خریداری کنید، در ادامه تعدادی از این قیچی های پرکاربرد ارایشگری را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. قیچی کوتاهی KYG

این قیچی های خوش دست از فولاد و کبالت ژاپنی ساخته شده اند و قیمت مناسبی نیز دارند، استفاده از این نوع قیچی برای کوتاهی، از رشد موخوره جلوگیری می کند و سلامت موی مشتری شما را تضمنیم میکند لازم به ذکر است که کوتاهی مو با این قیچی دقیق و سریع تر انجام می شود.

  1. قیچی کوتاهی SM TH CHU

این قیچی برای کوتاهی های دقیق و ظریف و موهایی که کوتاه هستند مناسب می باشد، لبه های فولادی این قیچی بسیار تیز و ضد آب است و با گذشت زمان کند نمیشود استفاده از این قیچی بسیار راحت می باشد و در دست نیز به خوبی قرار میگیرد.

  1. قیچی کوتاهی UT OPI A

این قیچی با کیفیت نیز از فولاد ژاپنی ساخته شده است و بسیار مقاوم و البته با کیفیت است، ماندگاری این قیچی نسبت به انواع دیگر بیشتر است تیغه های این قیچی دست ساز و تیز هستند و بعد از استفاده طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمیدهند.

  1. قیچی پیتاژ  EL FI NA

این نوع قیچی برای پیتاژ مو یعنی حالت دادن و پر تر نشان دادن ان مناسب است، حالت و حجم دادن به موها با این قیچی سریع و دقیق انجام می شود و در ارایشگری شما سرعت بیشتری ایجاد خواهد کرد؛ تیغه های این قیچی تیز و فولادی هستند و با اب زنگ نمیزنند.

  1. قیچی کوتاهی CHI MDCEE

این قیچی با کیفیت ژاپنی سبک و مقاوم است و با قرار گرفتن در دست مچ شما را اذیت نخواهد کرد کار با این قیچی بسیار راحت می باشد و سرعت کوتاهی مو را چندین برابر میکند، انگشت و دست ها هنگام کار با این قیچی خسته نمی شوند زیرا جای قرارگیری انگشت ها  کاملا استاندارد می باشد.

بهترین لوازم ارایشی و بهداشتی و برند اصلی برای ارایشگاه ها را از کدام وارد کننده لوازم ارایشی در ایران خریداری کنیم؟

بانه کاسمتیک از سری فروشگاه های شهر بانه است که بهترین و جدیدترین محصولات ارایشی  و بهداشتی روز دنیا را از کشورهای خارجی وارد میکند؛ تمام محصولاتی که بانه کاسمتیک وارد میکند دارای  لیبل نشان دهنده اصالت و کیفیت بالای کالا می باشند و در صورت خرید و رضایت نداشتن از ان امکان بازگشت کالا وجود دارد؛ خرید های شما از این فروشگاه مرزی میتواند به صورت جزئی باشد و ان دسته ار افرادی که فروشگاه در شهر های بزرگ مانند تهران و مشهد و… دارند نیز میتوانند خرید های عمده خود را با امکان ارسال فوری از این فروشگاه انجام دهند و در مدت زمان کم با هزینه بسیار کم ان را درب مغازه خود تحویل گیرند؛ جهت سفارش و اطلاع از دیگر مدل ها و برند هایی که در این فروشگاه عرضه میشود به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *