راهنمای خرید

چگونه لوازم ارایشی اصل را تشخیص دهیم؟ | 10 راه شناسایی لوازم ارایشی اصل

چگونه لوازم ارایشی اصل را تشخیص دهیم؟

چگونه لوازم ارایشی اصل را تشخیص دهیم یکی از سوالات مهمی است که بانوان و دختران همیشه با ان روبرو هستند، زیرا لوازم ارایشی مستقیما مربوط به پوست و سلامت پوست می باشد و انتخاب درست ان بسیار مهم است؛ انتخاب جنس اصلی و درجه یک این لوازم ارایشی نیازمند اطلاع از ویژگی ها و اشنایی با علائم روی جعبه ان است، برای اشنایی و تشخیص بهتر لوازم ارایشی اصل از فیک در ادامه توضیحات بیشتری را درباره راه های تشخیص لوازم ارایشی اصل از غیر اصل را به شما ارائه خواهیم داد.

  1. خرید لوازم ارایشی از فروشگاه های معتمد:

از مهمترین نکاتی که باید در همان ابتدا برای خرید لوازم ارایشی به ان توجه شود خرید انها از فروشنده ها و وارد کننده های معتبر لوازم ارایشی است تا از تاریخ انقضا و اصل بودن مواد ان مطمئن شوید، و هرگز به تستر هایی که فروشنده ها با هزار اصرار به شما می دهند توجهی نکنید، یکی از  فروشگاه هایی که با خیال راحت میتوانید از ان لوازم ارایشی خود را بخرید فروشگاه بانه کاسمتیک است.

  1. بارکد روی جعبه محصول:

بر روی هر محصول بارکد و شماره مخصوص ان کالا چاپ شده است، این بارکد ها اطلاعات کاملی را درباره محصول به شما ارائه میدهد، در یک بارکد از چپ به راست اعدادی قراردارند که بیانگر ۱- کشور سازنده ۲- شرکت سازنده ۳- کد منحصر محصول ۴- کد کنترل می باشد که از روی این اعداد میتوانید اطلاعات اصل بودن کالا را مشاهده کنید پس حتما در ابتدا بارکد روی جعبه یا قوطی لوازم ارایشی را کنترل و سپس خریداری کنید.

  1. نوع بسته بندی لوازم ارایشی:

یکی از راه های تشخیص لوازم ارایشی اصل از فیک نوع بسته بندی ان است، به صورتی که جعبه این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده است و چاپ بسیار خوبی دارد، همچنین معمولا این لوازم ارایشی توسط سلفون و یا پارکت نایلونی آکبند می شوند تا نتوان ان را باز کرد و نیز کیفیت ان حفظ شود.

  1. بوی لوازم ارایشی:

لوازم ارایشی اصل دارای بوی مطبوع و بسیار ملایم می باشند و معمولا نوع فیک انها بوی الکل مانند و تندی دارند که در همان لحظه اول متوجه بد بودن کیفیت ان خواهید شد، پس اگر قصد خرید بدون بسته بندی کارخانه و پلمپ را دارید حتما به بوی این محصولات پوستی توجه کنید.

  1. تفاوت قیمتی لوازم ارایشی اصل و فیک:

معمولا لوازم ارایشی  اصل نسبت به نوع فیک موجود در بازار انها قیمت بالاتری دارد، ر نتیجه در صورتی که محصول انتخابی شما از قیمت پایینی داشته باشد،‌ باید در خرید آن دقت بسیار بالایی به خرج دهید، البته بعضی از فروشگاه هایی که در مرز هستند میتوانند با قیمت پایین تری این محصولات را وارد کنند که بانه کاسمتیک یکی از این فروشگاه ها می باشد.

  1. زبان نوشته های موجود بر روی لوازم ارایشی اصل:

اگر بخواهید محصول اصلی را بخرید حتما به زبان نوشته های روی این محصولات توجه کنید زیرا معمولا محصولات ارایشی و بهداشتی اصل توضیحاتی به زبان انگلیسی دارند و گاهی اوقات از زبان های المانی و فرانسوی و چینی نیز  به کار گرفته میشود که بستگی به مبدا و کشور تولید کننده ان دارد.

  1. نحوه قرار گیری درب محصول:

درب محصولات ارایشی اصل به طور کامل کیپ میشود و به خوبی بر روی بدنه یا پوکه انها قرار میگیرد اما در نمونه های تقلبی این مورد را نمیتوانید مشاهده کنید و معمولا دررب ها کج میشوند و شیار ها به خوبی بر روی یکدیگر قرار نمیگیرند.

  1. اصلاعات کامل روی بسته بندی:

روی بسته بندی و پوکه محصولا ارایشی اصل معمولا اطلاعات دقیق مانند کشور  تولید کننده و مواد به کار رفته در ان و حتی  روش استفاده از محصولات ارایشی نوشته شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند.

  1. تست کردن لوازم ارایشی در فروشگاه:

از تست کردن لوازم آرایشی در فروشگاه نترسید و هنگام تست کردن توجه داشته باشید که رژگونه و سایه چشم اصل نباید در طول روز لکه دار شود و یا ریزش کند، رژلب اصل نیز همیشه باید یکنواخت باشد، ریمل اصل نیز هرگز ریزش نخواهد کرد.

  1. سرچ در گوگل:

اگر فروشگاهی که قصد خرید اینترنتی از ان را دارید عکس هایی با کیفیت و کاملا مطابق با مدل اصلی که قبلا ار نزدیک دیده اید را داشت و نیز توضیحات کاملی درباره محصول به شما ارائه داده بود با خیال راحت میتوانید انواع لوازم ارایشی را از ان خریداری کنید.

لوازم ارایشی و بهداشتی اصل را از کدام وارد کننده لوازم ارایشی در ایران خریداری کنیم؟

بانه کاسمتیک از سری فروشگاه های شهر بانه است که بهترین و جدیدترین محصولات ارایشی  و بهداشتی روز دنیا را از کشورهای خارجی وارد میکند؛ تمام محصولاتی که بانه کاسمتیک وارد میکند دارای  لیبل نشان دهنده اصالت و کیفیت بالای کالا می باشند و در صورت خرید و رضایت نداشتن از ان امکان بازگشت کالا وجود دارد؛ خرید های شما از این فروشگاه مرزی میتواند به صورت جزئی باشد و ان دسته ار افرادی که فروشگاه در شهر های بزرگ مانند تهران و مشهد و… دارند نیز میتوانند خرید های عمده خود را با امکان ارسال فوری از این فروشگاه انجام دهند و در مدت زمان کم با هزینه بسیار کم ان را درب مغازه خود تحویل گیرند؛ جهت سفارش و اطلاع از دیگر مدل ها و برند هایی که در این فروشگاه عرضه میشود به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *